loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 196 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)






باید این نکته رو هم برای کسایی که آشنایی لازم با این فعالیت ها رو ندارن بگم که کلا سایت های PTC مخفف کلمات Paid To Click هست به معنی پرداخت به ازای کلیک. یعنی شما به ازای کلیک کردن و نگاه کردن تبلیغات اینترنتی پول دریافت میکنید. کار ساده ای هست فقط یه کامپیوتر آنلاین میخواین البته نه همیشه فقط یک ساعت اگه خیل ناشی باشید. خوب حالا این سایت ها برای چی به شما پول میدن، دلیلش واضحه شما وقتی میخواین تبلیغ کنید باید کسی تبلیغتون رو نگاه کنه نمیتونید واسه ی در و دیوار تبلیغ کنید که میتونید!؟!؟ خوب وقتی کسی میخواد کالای خودشو تبلیغ کنه این کارو به یه سری سایت های تبلیغ کننده واگذار میکنه تا براش تبلیغ کنن. این سایت ها هم باید به کارفرماشون نشون بدن که چند تا تبلیغ براشون نمایش دادن. برای همین شما رو استخدام میکنن تا تبلیغ این سایت ها رو نگاه کنید. برای این کار هم بهتون پول میدن البته پول بیشتر رو خودشون بر میدارن و یه مقدار خیلی کمی به شما پرداخت میکنن که شما با روشهای مختلف میتونید درآمدتون رو زیاد کنید.

اینم یه مقدمه در مورد سایت های پرداخت به ازای کلیک. امیدوارم که همین توضیح کم مفید واقع شده باشه. خوب حالا میریم سر اصل مطلب یعنی سایت NeoBux اگه میخواید همین الان ثبت نام کنید به قسمت آموزش ثبت نام مراجعه کنید. اگرم دوست دارید تا انتهای مطلب رو بخونید و بعدا ثبت نام کنید در آخر لینک ثبت نام به سایت قرار گرفته. پس همراه باشید

دوستان این سایت یه سایت خارجی کسب درآمد هستش که بیشتر از 3 میلیون نفر عضو داره و میشه گفت که بیشتر از 70% افرادش هم فعال هستن. چون واقعا پرداخت داره. شما بعد از ثبت نام تو این سایت به طریقی که تو پست قبلی درباره اش توضیح دادم به مشاهده ی تبلیغات سایت میپردازید که در روز 4 تبلیغ یک سنتی براتون میفرسته البته بعضی وقتا تبلیغات دیگه ای هم دارید که قیمتشون بیشتر یا کمتر هست. شما بعد از 30 روز فعالیت در این سایت زیر مجموعه ی مستقیم بگیرید ولی طی این 30 روز فقط میتونید زیرمجموعه ی کرایه ای بگیرید. از قسمت REFERRAL RENTING . مدت کرایه ی زیرمجموعه ها 1 ماه و هزینه ی کرایه ی هرزیرمجموعه در هر ماه $0.25 هستش. پرداخت سایت هم از طریق بانک های اینترنتی بین المللی نظیر Paypol و Alertpay به صورت آنی هست نه مثل سایت های دیگه که میگن 30 تا 60 روز بعد به حسابتون واریز میشه و هیچی هم آخرش نمیریزن به حسابتون.

حداقل پرداخت این سایت به صورت زیر هست:

بار اول: $2

بار دوم:$3

بار سوم: $4

تا بار نهم که میشه چند دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آفرین $10 میشه، حسابتون هم خوبه انگار. حالا از این به بعد همیشه پرداخت هاتون به صورت $10 هستش.

حالا نرخ کلیک رو براتون مینویسم برای کاربر معمولی و کاربر طلایی

کاربر معمولی کاربر طلایی

$0.01 به ازای هرکلیک $0.01 به ازای هرکلیک

$0.005 به ازای کلیک هر زیرمجموعه $0.01 به ازای کلیک هر زیرمجموعه

حالا میخوام یه حساب سرانگشتی براتون بکنم که با 1000 زیرمجموعه ی کرایه ای شما چقد درآمد خواهید داشت:

هر زیر مجموعه در صورتی که فعال باشه روی 4 لینک کلیک میکنه. البته این کمترین حالته چون ممکنه بعضی از کاربرا عضویت طلایی یا چیز دیگه داشته باشن. به ازای هر کلیکشون $0.005 به شما اضافه میشه. زیر مجموعه های شما 30 روز اجاره شدن پس 30 روز کار میکنن البته ممکنه تو تعطیلات کار نکنن. خود شما هم روزانه 4 کلیک میکنید و از این 4 کلیک به ازای هرکدومشون $0.01 به حسابتون اضافه میشه. خوب دیگه حساب کتاب بسه. از این کارا و کسر هزینه ی اجاره و کسورات و فلان و فلان و فلان درآمد شما میشه $351.2

شما اگه زرنگ باشید میتونید درآمد خودتون رو خیلی زود افزایش بدید مثلا از $2 در ماه به $2000 برسید. خیلی خوبه نه. پس باید زرنگ باشید حالا اگه حسابتون رو از حالت عادی دربیارید میتونید تا 8000 زیرمجموعه هم اجاره کنید.

دوستان عزیز می خوام نکات مهمی رو در مورد سایت NeoBux خدمتتون عرض کنم که می تونید در عرض کمتر از یک هفته به درآمد قابل قبولی برسید.

برای اینکه بتونید توی این سایت به درآمد بالایی برسید مهمترین نکته داشتن زیرمجموعه است شما میتونید با ساختن وبلاگ و قرار دادن لینک رفرال خودتون توی وبلاگتون به تبلیغ بپردازین و کسایی که از وبلاگ شما بازدید میکنن ممکنه که عضو و زیر مجموعه ی شما بشن ولی این راه خیلی طول میکشه و خیلی به آمار مشاهده ی وبلاگتون بستگی داره ممکنه خیلی طول بکشه و ممکنه اگه وبلاگ معروفی داشته باشیددر مدت کمی کلی زیرمجموعه کسب کنید. اما راه دیگه ای هم وجود داره و اون کرایه کردن زیر مجموعه هست. نگران پولشم نباشید چون میتونید از پولی که از خود سایت کسب می کنید زیرمجموعه هاتون رو کرایه کنید. البته ممکنه شا بخواین خیلی زود به درآمد بالا برسید برای این کار باید اول به حساب الرت پی خودتون مقداری پول بریزید که بتونید زیرمجموعه کرایه کنین. مثلا 25 دلار بریزید که بتونید 50 تا زیرمجموعه بگیرید یه چیزی هم بگم در رابطه با آلرت پی اونم اینه که مواظب باشید هیچ وقت بیشتر از 80 دلار داخلش نریزید چون نمیتونید حسابتون رو وری فای کنید و آلرت پی حسابتون رو میبنده و پولتون اینطوری هدر میره. وری فای کردن این حساب برای کاربران ایرانی سخته باید یه آشنا تو خارج داشته باشید تا واستون وری فایش کنه. چون با کاربرای ایرانی مشکل دارن واسه همین تحریم ها و ... که باهاشون ما کاری نداریم. فقط حواستون باشه دیگه. بگذریم ولی من شیوه ی لاکپشتی رو به شیوه ی خرگوشی ترجیح میدم چون مارگزیده از ریسمان سیاه و سپید میترسه پس همیشه احتیاط کنین. حتی با اینکه 100% به کاری اطمینان داشته باشین. براتون یه مثال میزنم که با هیچ سرمایه ای شما بعد از 6 ماه چه درآمدی دارید.

شما هر روز 4 تبلیغ می بینید که از این راه 4 سنت بدست میارید. بعد از 19 روز از ثبت نامتون در صورتی که هنوز نمیتونید رفرال مستقیم داشته باشید، در حسابتون 76 سنت دارید، با این مبلغ میتونید 3 زیرمجموعه به مدت 1 ماه کرایه کنید. خب حالا این 3 زیر مجموعه هرکدوم روزی 2 سنت سود به شما میرسونن و در کل میشه 6 سنت. یعنی بعد از گذشت یک ماه 180 سنت به حسابتون اضافه میشه در صورتی که شما فقط مبلغ 75 سنت سرمایه گذاری کرده بودید. از بابت لینک هایی که خودتون هم کلیک میکنید در این مدت (یعنی 30 روزی که رفرال اجاره کردید) 120 سنت گیرتون میاد. حالا یه حساب کنیم ببینم توی یک ماه که رفرال اجاره کردید چقد گیرتون اومده؟

120+180=300 سنت. یعنی بعد از گذشت 30+19=49 روز شما 3 دلار کسب کردید. این کمترین مقدار درآمد شما توی این مدت هست چون ممکنه رفرالتون ثبت نام طلایی کرده باشه که تعداد لینکاش بیشتر باشه یا بعد از 30 روز شما میتونید 30زیرمجموعه ی مستقیم هم بگیرید و به همین صورت ادامه داره. من کمترین مقدارشو گفتم براتون. حالا شما میتونید اگه زیرمجموعه هاتون خوب کار میکنن اونارو تمدید کنید برای ماه بعد والبته میتونید تعدادشون رو افزایش بدید. مثلا این ماه 10 رفرال اجاره کنید. اجاره ی 10 رفرال 2.5 دلار هست. پس با پولی که کسب کردید میتونید این مقدار رفرال رو اجاره کنید.

حالا ببینیم این ماه درآمدتون چقد میشه؟

10*2*30=600 سنت درآمد ماهانه ی شما از بابت کرایه ی رفرال ها.

4*30=120 سنت درآمد ماهانه ی شما از بابت مشاهده ی تبلیغات.

در کل این ماه 7.2 دلار درآمد داشتید که با 0.5 دلار ماه قبل میشه 7.7 دلار. خوب انگار داره وضعتون خوب میشه. راستی پولدار شدید دست مارم بگیرید. خوب اینم از ماه دوم فعالیت شما البته به جز اون 19 روز.

درآمد ماه سوم:

این ماه میتونید به جای 3 یا 10 یا 20 زیرمجموعه 30 زیرمجموعه کرایه کنید. کرایه ی این مقدار زیرمجموعه میشه: 7.5 دلار

30*2*30=1800 سنت یا 18 دلار ماهانه از بابت کرایه ی زیرمجموعه ها + 120 سنت هم درآمد ثابت خودتون که در مجموع میشه: 19دلار و 20 سنت + 20 سنت که ازماه پیش توی حسابتون مونده. یعنی 19 دلار و 40 سنت.

درآمد ماه چهارم:

این ماهم حداکثر میتونید 70 زیرمجموعه کرایه کنید به جای 50 یا 30 زیرمجموعه. کرایه ی این مقدار زیرمجموعه میشه 17.5 دلار

70*2*30=4200 سنت یا 42 دلار ماهانه از بابت کرایه ی زیرمجموعه ها + 120 سنت هم درآمد ثابت خودتو که در مجموع میشه: 43 دلار و 20 سنت + 1.9 دلار که ازماه پیش توی حسابتون مونده. یعنی 45 دلار و 10 سنت.

درآمد ماه پنجم:

این ماه وضع فرق میکنه چون میتونید هفته ی اول 100 زیرمجموعه به قیمت 25 دلار اجاره کنید بعد هفته ی بعدش چون پولتون نمیرسه یه 100 تایی دیگه اجاره کنید میتونید 70 تا زیرمجموعه به قیمت 17.5 دلار اجاره کنید. خوب حالا حساب کنیم ببینیم درآمدتون چقد میشه:

100*2*30=6000 سنت یا 60 دلار + 120 سنت درآمد خودتون که میشه 61 دلار و 20 سنت + 2.6 دلار که از ماه پیش مونده. یعنی 63 دلار و 80 سنت. هنوز تموم نشده چون زیرمجموعه ی 70 تایی مونده از اونم 42 دلار گیرتون میاد یعنی در کل درآمد این ماهتون باضافه ی یک هفته بیشتر میشه: 105 دلار و 80 سنت

درآمد ماه ششم:

این ماه میتونید 4 زیرمجموعه ی 100 تایی به فاصله ی یک هفته از هم اجاره کنید

400*2*30=24000 سنت یا 240 دلار

در ضمن باید این نکته رو هم بگم که شما هم باید روی تبلیغات خودتون هر روز کلیک کنید تا این درصد سود از بابت زیرمجموعه هاتون نصیبتون بشه. البته بعضی وقتا توی کرایه کردن زیرمجموعه هم ممکنه به مشکل بربخورید. یعنی بسته ای که انتخاب می کنید شاید موجود نباشه پس باید صبر کنید یا اینکه پیشنهاد خودتون رو تو صف انتظار بزارید که البته برای این کار ازتون پول کسر میشه. یه چیز دیگه هم اینکه ممکنه بعضی از زیرمجموعه هاتون کم کاری کنن و این تعداد کلیک انجام ندن، شما میتونید اعضای خوبتون رو برای ماه بعد نگه دارید و اعضای کم کار رو عوض کنید. دیگه همه چی بستگی به مدیریت و شانس شما داره.

سایت NeoBux به اعضای معمولی که ما باشیم تنها اجازه کرایه حداکثر 500 رفرال را می دهد و به اعضای طلایی2500 رفرال را می دهد پس به نظرم بهتره 400 زیر مجموعه از سایت کرایه کنیم که 4 تا 100 رفرال معادل 400 رفرال و مساوی است با 100 دلار که باید خرج کنید.
پس با 400 تا رفرال شما روزی 8 دلار بدست می آورید که ماهیانه 240 دلار می شود.

نکته مهم اینکه اگه شما جزء افراد طلایی باشید، یعنی ثبت نام کامل کنید این رقم 2 برابر می شه که شما می تونید با 90 دلار برای یک سال جزء افراد طلایی شوید و از مزایای آن بهره مند بشید. اولین مزیتش هم اینه که هر کلیک رفرال هاتون 1 سنت حساب می شه که در حالت معمول نیم سنت حساب می شد.

راستی یادتون باشه که رفرال ها کرایه ای هستند و پس از 30 روز از دستتون میرن. البته شما می تونید تعداد روز ها و ساعات باقیمانده برای هر رفرال را در بخش Rented یا رفرال های کرایه ای ببینید و قبل از تمام شدن زمانشون هر کدوم که خوب کار می کردن و دارای تعداد کلیک های بیشتری بودن رو برای ماه بعد تمدید کنین که چند سنتی از حسابتون بابت این کار کم می شه.
همچنین گزینه ای در بالای رفرال ها وجود دارد که با فعال کردن آن رفرال ها به صورت اتوماتیک برای ماه بعدی تمدید می شوند و پول لازم برای تمدید از حسابتون کسر می شود.(این گزینه اسمش AutoPay هستش)

یه توصیه ی ایمنی هم میکنم که همیشه جدی بگیرید. اولا اینکه هیچوقت طمع به پول بیشتر نکنین و پولی که با زحمت بدست آوردید رو تو هر سایت یا جایی سرمایه گذاری نکنید. دوم اینکه تا صحت این سایت های کلیکی بهتون ثابت نشده ثبت نام کامل نکنید. البته این سایت واقعا پرداخت داره منظورم سایت های دیگه است که پیشنهادهای وسوسه انگیز میکنن نظیر Grandptc که به ازای هر کلیک یک دلار؟!؟!؟! میده. حتی بعضی هاشون تا 10 دلار هم میگن میدن؟!؟؟!! ولی اینا فقط حرفه کمی فکر کنید میبینید که با عقل جور درنمیاد اصلا و ابدا!!!!!!



سعی میکنم هرچه زودتر اطلاعات مربوط به سایت NeoBux رو کامل کنم. مخصوصا قسمت سوالهای شما عزیزان رو که جواب دادم ممکنه برای افراد دیگه هم جای سوال باشه. همچنین قسمت های دیگه ی سایت رو که ممکنه براتون ناآشنا باشن رو توضیح میدم حتی توهمین پست هم چند قسمت رو بهشون اشاره کردم که توضیحی ندادم دربارشون. ان شاا... در پست های بعدی گزینه های رنگی تبدیل به لینک میشن برای توضیح کامل این قسمت ها.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 1,851
  • بازدید کلی : 62,754