loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 507 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

این همون چیزی بود که قولش داده بودم 


بلههههههه 

      

      درست حدس زدی :  ف ی ل ت ر ش ک ن برای افتتاح حساب و دیگر جاها که در وبلاگم به اون احتییاج داری!!!!





Javascripts


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 1,812
  • بازدید کلی : 62,715