loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 182 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

درباره سایت:
شاید شما جزو کسانی هستید که با حسابتان در بانک بین المللی لایبرتی ریزرو زیاد سر و کار دارید و همینطور مرتب از سایتهای کسب درآمد از جمله سایتهای کلیکی یا سایت های تبلیغاتی همانند work4lr به آن پول برداشت میکنید. شاید دلتان میخواست همانند بانکهای ایرانی از این سپرده سودی نصیب شما میشد. امروز میخواهیم سایتی را معرفی کنیم که این کار را برای شما انجام می دهد!
بدون نیاز به دیدن تبلیغات یا سرمایه گذاری اولیه فقط با ثبت نام از این سایت سود کنید و در هر لحظه که خواستید برداشت کنید. حتما میپرسید چگونه؟ به ادامه مطلب رجوع كنید




دو بار برداشت موفق و آنی از سایت 

تصویری از صفحه اول وضعیت







برای عضویت بر روی بنر یا لینک فوق کلیک کنید


برای دیدن اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب بروید




این سایت پس از ثبت نام و فعال کردن حساب به شما یک دلار هدیه میدهد که میتوانید سود این یک دلار را هر وقت مایل بودید بصورت اتوماتیك و آنی برداشت کنید.


قبل از هر چیز لازمه بگم که تمام تراکنش های این سایت با بانک لایبرتی ریزرو هست که با ایران مشکلی نداره و برداشتی از این سایت تست شده و در لحظه است و اینكه شما فقط در این سایت ثبت نام كرده و پس از فعالسازی و یكبار لاگین كردن تا یكسال به اكانت خود سر نزنید خواهید دید كه 1 دلاری كه از طرف سایت به شما هدیه داده شده تبدیل به 37.78 $ دلار ناقابل شده است!

وقتی به این سایت سر بزنید حتما اولین سوالی که ممکنه ذهن شما رو درگیر خودش بکنه اینه که این سایت چطور سود میکنه و درآمد من از این سایت به چه نحویه؟
بطور خلاصه این سایت از سپرده های خودش و دیگران به مردم وام و همینطور به کسایی که سپرده میذارن هم سود میده. اگه به صفحه اصلی این سایت رفته باشید میبنید که این سود بصورت روز شماره و به ازای هر روز 1 درصد سود میده و سود سودی که به حساب شما اضافه میشه هم در روزهای آتی محاسبه میشه.

خب اگه این سایت سود میده درآمدش از کجاست؟
درآمد سایت از طریق وامی که میده تامین میشه. فرض کنید شما یک نفر هستید که در یک روز یک مشکل بزرگی براتون پیش اومده و حداکثر تا آخر همون روز باید پولو پرداخت کنید. به نظر شما کدوم بانکی حاضر میشه یک روزه وامتونو بده؟ اونم بدون اینکه دفتر و سندی از شما بگیره و یا سوپیشینه شما در بازپرداخت وام بانکی رو مد نظر بگیره به شما حداکثر تا ساعت 24 همان روز وام میده! ولی زیاد صابون به دلتون نزنید چون طرح وام دهی فعلا داره با شرایط زیر انجام میشه:
- بالای 18 سال
- دارای شغل دایمی
- شهروند آمریکا
و درآمدی هم که سایت داره مستقیما از اشخاص بالا داره. یعنی 1.5 درصد سود به ازای هر روز. البته حداکثر تا 30 روز و تا سقف 1500 دلار. ما به التفاوت 1.5 درصد و 1 درصد منهای هزینه های خود سایت میشه میشه سود خالص سایت که این امکان رو فراهم کرده.

خب حتما میگید این سایت چه نفعی به حال ما داره؟

خب، خبر خوش اول اینه که شما بمحض ثبت نام در این سایت 1 دلار به عنوان هدیه دریافت میکنید و سود شما از همین 1 دلار بمحض ورود به اکانتتون اعمال میشه. یعنی علاوه بر 1 دلار 0.01 دلار اضافه میشه و ساعت روز شمار به صورت معکوس تا 24 ساعت دیگه برای دریافت سودتون از 1.01 دلار به حرکت میوفته!! یعنی با افتتاح حساب شما لازم نیست نه تبلیغی ببینید نه سایتی رو مرور کنید بلکه تا آخر عمر میتونی از همین یک دلار هدیه سود بگیرید و در لحظه اون رو به حسابتون در لایبرتی ریزرو منتقل کنید!!

بنده پس از 2 روز 0.02 دلار سود 1 دلار هدیه رو برای تست عملکرد سایت برداشت کردم. این دو عکس به ترتیب تاریخچه تراکنش سایتهای Liberty-Loan و LibertyReseve رو نشون میدن. توجه کنید که این برداشت پس از دو روز و بدون هیچ عمل خاص مانند سرمایه گذاری اولیه و یا دیدن تبلیغات واریز شد. واریز آنی بود ولی بخاطر اختلاف ساعت های سرور، ساعتهای مختلف را نشان میدهد:




بعد از اینکه تونستم از سود خود سایت برداشت آنی داشته باشم، یک دلار فقط برای تست از حسابم در لایبرتی ریزرو به حساب این شرکت واریز کردم. تغییراتی که شاهدش بودم این بود که وقتی شما پولی به حساب سپرده واریز میکنید بمحض انجام تراکنش ساعت روز شمار دوباره از 24 ساعت برای محاسبه و اعمال سود بصورت معکوش شمارش میشه و همینطور پول واریزی با جایزه 1 دلاری جمع میشه و سود از مجموع محاسبه میشه.
بعد از 5 روز تونستم همون مبلغ 1 دلار + سود اون رو که 0.14 بود رو برداشت کنم. شکل های زیر بخوبی این مطالب رو به تصویر میکشند:





چگونه به این سایت اعتماد کنم؟
شما میتوانید بدون ریسک کردن در این سایت هم درآمد داشته باشید و مانند من حتما قبل از هر کاری خودتون برداشت کنید تا مطمئن شوید هر چند تصاویر فوق به اندازه کافی گویا هستند ولی با اینحال بعضی نکات زیر به شما درباره این سایت کمک میکنه که راحتتر تصمیم بگیرید:

- تاریخ ساخت و انقضای دامین سایت:
Expiration Date: 2015-09-09
Creation Date: 2010-09-09

- امنیت: Liberty-Loan.com مجهز به SSL و حفاظت DDoS است.

- کمیسیون: 10% کمیسیون از کسی که با لینک شما عضو می شود.

- آمار متفرقه: بدلیل اینکه این شرکت فقط به شهروندان آمریکایی وام میدهد، ممکن است یک شرکت ثبت شده در آمریکا باشد. شما میتونید اطلاعات بیشتر رو در این زمینه در سایت زیر پیدا کنید:
http://www.who.is/whois/liberty-loan.com/
ولی با اینحال از تمامی جهان بدون مقید شدن به هیچ مرزی میتوان در آن سپرده قرار داد و از این نظر هم برای سپرده گذاران و هم وام گیرندگان سایت حرفه ای به نظر میرسد. شما میتونید آمار مربوط به ترافیک بازدیدکنندگان به این سایت را از سایت الکسا در آدرس زیر ببینید:
http://www.alexa.com/siteinfo/liberty-loan.com#

خلاصه:
Liberty-Loan.com سایت بسیار جوانی است، ولی بسیار حرفه ای طراحی شده بصورتی که باعث میشه با این طراحی ساده و زیبا شما را برای همیشه جذب خودش کنه. من از اینکه روزانه چه مقدار وام این سایت میده اطلاعی ندارم ولی قسمتی که مخصوص ما هست رو بخوبی تست کردم (دو بار برداشتی و دریافت سود به اضافه مبلغی که برای سپرده گذاشتم).

استفاده از یک پردازشگر پرداخت (آن هم لایبرتی ریزرو که برای ایران محدودیتی قایل نشده) باعث میشه که اعتماد به این سایت بالا بره. برخی سایتها اعلام میکنند که مثلا با 2 یا 3 پردازشگر پرداخت کار میکنند ولی اکثرشون اقدام به کلاهبرداری میکنند و در حقیقت با این کارشون میخواهند جلب توجه کنند. این سایت همچین کاری نکرده و وام های واقعی با شرایط ویژه میده.

این قسمت رو برای افراد ریسک پذیر مینویسم و با اطلاعاتی که از این سایت دادم تصمیم به سپرده گذاری رو بعهده خودتون میذارم:
اگر شما دلار در بانک لایبرتی ریزرو دارید و فعلا نمیخواهید آن را از حساب بیرون بکشید به نظرم سپرده گذاری بین 100$ تا 500$ باید مناسب باشه و براتون بسیار سودآور. ادمین سایت گفته که درصد سود سپرده و همچنین وامدهی ممکن است در آینده تغییر یابد، ولی به نظر من این اتفاق در آینده بسیار نزدیک اتفاق نمی افته. همینطور شما میتونید در صفحه اول سایت، مقدار سود خودتونو با استفاده از ماشین حساب بر اساس مقدار سپرده و تعداد روزی که در حساب هست محاسبه کنید.

آموزش قسمتهای مختلف سایت:
سیستم دریافت از طریق ADD FUNDS و پرداخت از طریق WITHDRAW FUNDS به صورت اتوماتیک و خودکار بدون دستكاری ادمین صورت میگیره و به صورت آنی سود و یا سرمایه اولیه شما به حساب LibertyReserve تان منتقل می شود.

برای تخمین میزان سود میتوانید درصفحه نخست در قسمت Profit calculator در قسمت Amount میزان پولی که میخواهید سرمایه گذاری کنید و درقسمت Term دوره ی زمانی مثلا 30 روز را بنویسید. بعد از زدن دكمه Calculate میزان سود به اضافه ی سرمایه اولیه تان نمایش داده می شود.

درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 1,798
  • بازدید کلی : 62,701