loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 173 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)
نئوباکس یه سیستم آنلاین رایگان برای کسب در آمد اینترنتی و برای تبلیغات هستش که صدها هزار کاربر از سرتاسر دنیا از اون استفاده میکنن.بعضی افراد برای نمایش تبلیغاتشون توی این سایتها به این سایتها پول میدن در حالی که بخش عمده کاربران این سایت (مثل من و شما) به راحتی با کلیک کردن روی این تبلیغات و تماشای یک صفحه برای چند ثانیه کسب درآمد میکنن.

به محض مشاهده یه تبلیغ یه مبلغ از پیش مشخص شده ای (بسته به نوع عضویتتون و نوع تبلیغات) در حسابتون دریافت میکنین که میتونین اون رو فورا به محض رسیدن موجودی به حداقل 2$ برداشت کنین.

شما میتونین با ارتقا نوع عضویتتون به طلایی ، زمرد ، یاقوت ،... تا نهایی و همینطور با اجاره زیرمجموعه از خود سایت یا زیر مجموعه گیری مستقیم (معرفی زیر مجموعه توسط خودتون به سیستم ) درآمدتون رو افزایش بدین.

این سیستم یه سیستم برنده برنده هست یعنی همه تو این روش به یه شکلی سود میبرن ، اونی که پول برای تبلیغاتش میده بازدیدکننده های سایتش زیاد میشن ، خود سایت هم که از این تبلیغ کننده ها پول میگیره و ما هم که یه پورسانتی از پول تبلیغ کننده ها رو دریافت میکنیم.

همه چیزی که نیاز دارید یه ماوس و کامپیوتر با دسترسی به اینترنته.

شما نیاز به هیچ سرمایه گذاری برای شروع ندارین هر چند میتونین برای تسریع کار سرمایه گذاری کنین همه چیزی که نیاز دارین یه کم تلاشو یه کم صبره ،همین.

پس همین حالا شروع کنین

خیلی خب قبل از اینکه بخوایم وارد بحث آموزش بشیم بذارین یکم براتون از اعتبار این سایت Neo Bux که میخوام آموزشش رو بذارم بگم.

اول از همه بگم که من خودم اول که وارد این کار شدم بدون هیچ تحقیقی تو سایتهای مختلفی ثبت نام کردم که اکثرشون کلاه بردار بودن ، ولی خب یه تجربه ای بدست آوردم که ارزشش رو داشت ، اونم اینه که دیگه هیچ وقت بدون تحقیق هیچ کاری رو انجام نمیدم پس از شما هم میخوام که قبل از اینکه به مطالب من اطمینان کنین خودتون یه تحقیقی در مورد سایت NeoBux بکنین ،برای اینکار هم بهترین کار استفاده از موتور جستجوی گوگله ، کافیه توی گوگل سرچ کنین : NeoBux is scam? یا Neobux scam یا عباراتی مشابه ، بعد مطالبی که میاد رو بخونین تا مطمئن بشین که این سایت کلاهبرداره یا نه. اگه تو سایت دیگه ای هم میخواستین ثبت نام کنین میتونین از همین روش استفاده کنین.

یه روش دیگه هم اینه که به سایت زیر برید و لیست Elite sites رو بررسی کنین ، وظیفه این سایت بررسی سایتهای PTC و ارائه دلایل برای معتبر یا نامعتبر بودن این سایتهاست.

http://ptc-investigation.com/Elite.aspx

خب یه نکته دیگه هم بگم اونم این که اگه فقط توی یکی دو تا سایت ثبت نام کنین با یه کمی تلاش و صبر میتونین به درآمد بالایی برسین(مبلغ دقیقی نمیگم چون واقعا درامد این روش محدودیتی نداره و فقط بستگی به خودتون داره)، پس خودتون رو مثل کاری که من وقتی تازه کاربودم توی این سایتها غرق نکنین ، هر چی تو سایتهای بیشتری عضو بشین به همون نسبت تمرکزتون رو از دست میدین و نمیتونین توی هیچ کدومشون به جایی برسین پس توی همین یک سایت و نهایتا سایت ClickSense که اون هم معتبره ثبت نام کنین ،این دو سایت رو با لینک بالا که دادم بررسی کنین ببینین که معتبرن و در ضمن توی همون سایت بالا نوشته که این دو سایت با همه کشورها از جمله ایران کار میکنن پس نیازی به ف ی ل ter شکن هم نداره و فقط بدونین که نمیشه سر این سایتها کلاه گذاشت پس مواظب باشین که کار اشتباهی نکنین که بدون هیچ تذکری حسابتون رو میبندن.

سایت ClickSense در حال حاضر که من دارم این مطلب رو مینویسم دیگه کاربر ایرانی جدید ثبت نام نمیکنه ولی به محض اینکه دوباره شروع به ثبت نام کرد آموزشش رو میذارم ، اگه میخواین آموزشهای بعدی که میذارم رو به ایمیلتون بفرستم که فورا ازشون خبردار بشین از دکمه ارتباط با ما در تولبار پایین همین صفحه استفاده کنین و یه ایمیل بدون متن بفرستین.

در ضمن توی این سایتها از ف ی ل ter شکن استفاره نکنین چون با ایران مشکلی ندارن تنها مشکل حسال Alertpay هست که بعدا میگم چطوری یه حساب معتبر باز کنین.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,816
  • بازدید کلی : 62,719