loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 450 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

اين سايت در حاضر بيش از 100000 عضو دارد و بيش از 227,800 پول به اعضاي خودش پرداخت كرده است . ادمين و صاحب اين سايت آقايي به نام Sebas مي باشد كه به همراه همسر(jills) و برادر و خواهر خود داراي چند سايت ديگر نيز مي باشند كه آن ها را نيز به شما معرفي خواهم كرد.(يكي از معروفيترين گروه هاي فعال در اين زمينه مي باشند)
ديگر مشخصات و نحوه پرداخت :
اين سايت براي حساب هاي ايگولد حداقل پرداخت ندارد .
براي حسابهاي LibertyReserve , Paypal and Alertpay حداقل پرداخت 1$ مي باشد.
در اين سايت چند بازي وجود دارد كه با شركت در آنها و برنده شدن مي توانيد پول بگيريد ( اما من توصيه نمي كنم)
همچنين اين سايت بابت معرفي آنها از طريق لينك PTP ( بعدا توضيح مي دم) به شما پول مي دهد.(يكي از راه هاي خوب براي پول گرفتن و حتي جذب زيرمجموعه در اين سايت مي باشد)
تا 5 سطح براي زيرمجموعه به شما كميسيون مي دهد كه ميزان كميسيون در زير گفته شده :
Level 1 - 5%
Level 2 - 4%
Level 3 - 3%
Level 4 - 2%
Level 5 - 1%

روی بنر زیر کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت نام شوید


DonkeyMails.com: No Minimum Payout


توضيحات مربوط به قسمت هاي مختلف حساب :
earnings State - در اين قسمت مي توانيد ميزان بالانس حساب و دريافت و پرداخت هاي خودتان را مشاهده نماييد.
Advertising Stats - در اين قسمت مي توانيد اطلاعات مربوط به تبليغاتي را كه در اين سايت سفارش داده ايد مشاهده نماييد.
Referral Links - دراين قسمت مي توانيد لينك مخصوص خود را براي جذب زيرمجموعه مشاهده نماييد ( يعني هر كس از طريق آن لينك ها عضو شود زيرمجموعه شما به حساب مي آيد.) كه شامل لينك ساده - لينك به همراه نمايش بنر و غيره مي باشد.
User Account Info - در اين قسمت مشخصات خود را در هنگام ثبت نام مي توانيد مشاهده نماييد و يا ويرايش كنيد.
Upgrade Membership - اين قسمت مربوط به قيمت هاي انواع آپگريد كردن در اين سايت مي باشد.( اينگونه سايتها براي اعضاي آپگريد شده خود امكانات ويژه اي در نظر مي گيرند)
Your Inbox - اين قسمت همان اينباكس شماست كه نامه هاي پولي برايتان به اينجا ارسال خواهد شد.(مهمترین بحش درآمد زایی)




Advertise Upgrade - اين قسمت مربوط به تبليغ دهنده ها و فروش پكيج هاي آپگريد ويژه انها مي باشد
Redeem for Advertising - در اين قسمت شما مي توانيد با توجه موجودي حسابتان در اين سايت تبليغ سفارش دهيد ( اين قسمت با لينك advertise در صفحه اصلي سايت فرق مي كند و در آنجا شما بايد از طريق حساب ايگولد خودتان سفارش تبليغ دهيد)
Paid2Click - در اين قسمت بنرهاي پولي وجود دارد كه با كليك بر آنها و پس از اتمام زمان مشاهده شما مبلغ آن را دريافت خواهيد كرد. (اصلی ترین بحش درآمد زایی)
Contest PTC - اين قسمت نيز داراي بنرهايي مي باشد كه البته اين شما بابت كليك بر اين بنرها پولي دريافت نمي كنيد اما در اينجا بعد از هر 250 كليك ، نفر آخر 5 سنت برنده خواهد شد. در اين صفحه يك كنتور وجود دارد كه با هر بار رفرش صفحه تعداد كليك باقيمانده تا عدد 250 را نشان مي دهد ،‌اعضا مشغول به كليك مي باشند و ما به كليك 250 نزدي مي شويم حال اگر ما زماني كليك كنيم كه آن كليك ، كليك شماره 250 باشد ما 5 سنت برنده خواهيم و پول به بالانس اضافه مي شود .كنتور مجدد ريست شده و دوباره 250 كليك مي شمارد.
Point2lick - در اين قسمت نيز شما با كليك بر روي بنرهاي موجود پوينت وامتياز جمع مي كنيد و بعدا مي توانيد با امتيازات خود تبليغ سفارش دهيد. ( البته مثلا 2000-3000 پوينت براي سفارش تبليغ نياز است - عدد دقيق را مي توانيد در مقابل عنوان هر تبليغ ه بر اساس پوينت است مشاهده نماييد.)
Advertise Upgrade Ads - اين قسمت مربوط به اعضاي آپگريد شده مي باشد كه امتيازات ويژه سايت در اينجا قرار مي گيرد. مثلا هر ماه براي اينگونه اعضا امكان ارسال ايميل تبليغاتي به اعضاي سايت فراهم مي شود كه لينك سفارش آن در اين بخش قرار مي گيرد.
Paid2Signup - در اين بخش شما مي توانيد در سايتهاي گفته شده عضو شويد. پس از انجام مراحل كامل عضويت بايد ان ايميلي كه از طرف سايت مربوطه براي شما ارسال شده و حاوي مشخصات عضويت شما در ان سايت مي باشد را در كادر مربوط كپي كنيد و آن را ارسال نماييد. ادمين پس از بررسي صحت عضويت مطابق قيمت گفته شده پول به بالانس شما اضافه خواهد كرد.
Paid To Signup Search Country - اين قسمت به ما مربوط نمي شود و مخصوص كشورهايي است كه به اصطلاح اجازه search دارند مانند امريكا ، انگليس و ... ( نحوه كار مانند قسمت بالايي مي باشد اما ما به آن كاري نداريم)



Paid To Signup
USA Only! - اين قسمت فقط مخصوص اعضاي عضو شده از كشور آمريكا مي باشد.
NEW Get Paid To Review! - اين قسمت جديد مي باشد. دراين قسمت شمابه لينك هاي معرفي شده مي رويد و در ادامه بر اساس متن گفته شده عمل مي كنيد و به سوالي كه پرسيده شده پاسخ داده و پاسخ را ارسال مي نماييد.پس از بررسي پول به حساب شما واريز مي شود(فعلا به اين قسمت هم كاري نداشته باشيد.)
Paid Toolbar - در اينجا شما بايد يك فايل را دانلود نماييد و ان را در سيستم خود اجرا كنيد و اين باعث مي شود كه در اكسپلور شما toolbar نصب شود كه در اين قسمت شما مي توانيد تكاليفي را دريافت كرده و پس از انجام و ارسال و بررسيتوسط سايت به شما پول داده مي شود(فعلا كاري نداريم )
Paid to Promote - در اين قسمت به شما لينكي اختصاص داده شده است كه شما با تبليغ اين لينك در سايتهاي معرفي شده و مجاز ( از نظر donkeymails ) بابت كليك اعضاي آن سايت ها كرديت دريافت مي نماييد و donkeymails به ازاي هر 1000 كرديت 75 سنت به شما مي دهد.( چگونگي كار با اين قسمت خوب و مهم را به شما توضيح خواهم داد.(در آينده نزديك)
بقيه قسمت ها نيز چون فايده ندارد معرفي نمي كنم اما اگر كسي سوالي داشت مي تواند در تاپيك مربوط به سوالات و مشكلات آن را مطرح نمايد.
خب اين اولين سايت. من بعد از معرفي تمامي سايت ها روشهاي اضافي براي كسب درآمد را به شما توضيح خواهم داد(مانند همين pay to promote ) . تا آن زمان دوستان از طريق همان ايميل هاي پولي و بنرها به كسب درآمد بپردازند تا قدم به قدم جلو بريم.
من بعدا قدم به قدم به شما مي گم چيكار كنين و توصيه مي كنم شما همگام با من عمل كنين تا با هم كار رو جلو ببريم و بتونيم از غيرممكن ( كسب درآمد در ptc ) به ممكن برسيم! >>>> ان شاالله



نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 1,843
  • بازدید کلی : 62,746