loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 188 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

auto pay (اتو پی)چیست؟

اتوپی auto pay چیست؟
سیستم کرایه خودکار سایت های کلیکی که به تور اتوماتیک ریفرال ها کرایه ای ای که بیش از 20 روز به پایان مدت کرایشون مونده رو تمدید می کنه البته مقدار تمدید به میزان فعالیتشون بستگی داره یه مثال میزنم تا خوب حالی بشی

فرض کن یه ریفرال داری که 25 روز تا پایان مهلت کرایش مونده و شما در این موقع سیستم اتوپی رو فعال می کنی
ریفرالت امروز کار می کنه سیستم اتو پی چون می بینه ریفرالت امروز کار کرد یه مقداری از حسابت کم می کنه (اول رنتال بالانست رو چک مکنه اگه موچودی نداشت از مین بالنست کم می کنه) و اون زیر مجموعه رو به مدت یک روز تمدید می کنه اینطوری فردا که سر میزنی به ریفرال هات می بینی که این ریفرالت هنوز همون 25 روز رزرو شده و اگه این ریفرال هیمن طور هر روز فعالیت کنه هر وقت به زمان باقی ماندش نیگا کنی می بینی همین 25 روز مونده در سایت نئوباکس این کار باعث میشه که در طول یک ماه 10 درصد کم تر برای کرایه هزینه کنی. اگه هم روزی فعالیت نکنه اون روز تمدید نمیشه و از زمان رزروش کم میشه. به این ترتیب ریفرال های فعلا از ریفرال های غیر فعال به مرور جدا مشن و به اصطلاح قربال میشن چون ریفرال های فعالت به تو اتومات تمدید میشن در حالی که ریفرال هایی که مثلا یه روز در میون کار می کنن یک روز در میون تمیدید میشن.

سیستم اتو پی حرف و حدیت های زیادی داری و موافق و مخالف هاش کم نیستن

اما به طور کلی فعال کردن سیستم اتو پی در ماه ها اول که نقدینگی و درآمدتون کمه به هیچ وجه توصیه نمیشه چون به شدت نقدینگی شما رو مثل زالو می مکه و این در حالی که در ماه های اول شما به شدت به نقدینگی نیاز داری برای کرایه یا تمدید یا حتی ریسایکل کردن زیر مجموعه هات





Auto pay را کی فعال کنیم


سوال:
با تشکر از پاسخ هاتون خیلی قانع کننده و صحیح بود.یه کم فکر کردم تصمیم گرفتم 15دلار بریزم که 50 تا رف بگیرم بقیه شم ببینم چی میشه.حالا پیشنهادتون همونه که بازم با 50تا اتوپی خاموش باشه؟تمدید واسه 90 روزم خرجش خیله و اومدیمو اون رفی که 90 روز تمدید بود کلیک نکرد.

پاسخ:
بله اتو پی رو فعال نکن

اتوپی به درد زمانی می خوره که درآمدت بالاباشه (همیشه نقدینگی کافی داشته باشی) و جابه جایی ریفرال هات در روز اونقدر زیاد باشه که نتونی مدیریتشون کنی و مثلا به همین دلیل ریفرال های فعالت رو یادت بره تمدید کنی. که طبعا چنین حالتی وقتی ریفرال هات کم هستش اتفاق نمی افته

تمدید بلند مدت باعث میشه زندگی برات لذت بخش تر بشه (سر برج که میشه دهنت سرویس نمیشه)

از روش 15 روز استفاده کن. یعنی اول کرایشون کن بعد طی 15 روز آینده ببین وضعیت کارشون چطوری اگه بالا 2.5 کلیک در روز داشتن می صرفه 90 روزه تمدید کنی. اگه کم تر از 1.9 کلیک داشتن و خیلی نامنظم کار می کردن (2 روز در میون)

ریسایکل کن (اعضای جایگزین رو هم 15 روز فرصت داری بررسی کنی) اون هایی هم که بین 1.9 تا 2.5 کلیک دارن تا پایان ماه نگهدار اون موقع با توجه به وضعیت بودجه تصمیم بگیر تمدیدشون کنی یا یسری جدید کرایه کنی (هیچ وقت از تغییر نترس شانست رو امتحان کن) البته یاد باشه به این میگن استراتژِی مدیریت ریفرال ها که کــــــــــــــــاملا شخصیه و نظرات گوناگون زیاده







کته ای دیگر در مورد AutoPay



گه AutoPay روشن باشه در ازای كلیك روزانه رفرال ، AutoPay میاد اون رفرال رو برای روز بعد كرایه می كنه یعنی یه مبلغی از Rental Balance (اگر مبلغی توش بود اگه نبود از Main Balance) كم می كنه ، اگه رفرال تو روز كلیك نكرد كه اون مبلغ كم نمیشه !
در حقیقت AutoPay میاد رفرال ها رو روزانه كرایه می كنه نه ماهانه ، به جای اینكه شما بیاید ماهانه رفرال ها تمدید كنی AutoPay میاد روزانه تمدید می كنه تازه اگر رفرال یه روز كلیك نكرد اون روز مبلغی از شما كسر نمیشه و تنها اگه رفرال كلیك كرد از بالانس شما مبلغ كسر میشه .

AutoPay فقط برای زمانی مفیده كه تعداد رفرال های شما زیاده و درامد روزانه ای هم كه از اونها و كلیك های خودتون دارید اون قدری هست كه AutoPay كسری نیاره و یه چیزی ته كاسه تون بمونه . برای شروع كار كه تعداد رفرال های شما كمه و درامد چندانی در روز ندارید روشن گذاشتن AutoPay توصیه نمیشه چون یه دفعه می بینید مین بالانستون شده 0 و این یعنی فقط ضرر و بهتره به صورت دستی ماهانه تمدید كنید !

باید اونقدر خوب مدیریت كنید تا با تمدید و ریسایكل كردن رفرال ها هر چی جمع كردید تموم نشه و سعی كنید كمی تهش جمع كنید تا بتونید رفرال های بیشتری كرایه كنید . اگر توانایی مالی دارید و می تونید Rental Balance رو بیشتر شارژ كنید كه خیلی خوبه چون هر چقدر بیشتر بریزید تو اكانتتون بیشتر سود می كنید .

با روشن بودن AutoPay یه چیزی هم ته ماه سود می كنید و ده درصد تخفیف شامل حالتون میشه تا به جای اینكه خودتون بیاید ماهانه تمدید كنید ولی همونطور كه گفتم فعلاً صلاح نیست !



دو دیدگاه در مورد استراتژِی autopay در Neobux



دیدگاه اول:

آیتم Autopay یعنی شما همینطور که با Recycle رفرال هارو گلچین می کنی و فعالارو نگه می داری، به آخر ماه که میرسی نمی پرن! و آتوماتیک تمدید میشن! این خیلی مهمه چون ممکنه دیگه نتونین اون رفرال های فعال رو بدست بیارین پس ON کنید!

بعضی ها فک می کنن وقتی Autopay رو روشن می کنن، ضرر میکنن! ولی اگه تعداد روزها و مقدار پرداخت رو ببینی، ملاحظه میشه که حدود 10% هم تخفیف داره! پس هم از مزیت های Autopay استفاده می کنی، هم 10% کمتر پول می دی!



دیدگاه دوم:

Auto pay یعنی ضرر!
می گی نه؟ پس بخونش:
خوب قبل از هر چیز میرم سر مزیت های AutoPay:
1. در صورتی که یک زیر مجموعه 1 ماه متناوب کلیک کنه چیزی از تاریخ انقضاش نمیگذره و شما 10% هم سود کردی چون به جای 25 سنت 23.5 سنت پرداخت کردی براش
2. باعث میشه که زیر مجموعه های تنبل راحت تر مشخص بشن
3. خیلی راحت و اسونه و کاربر رو سردرگم نمی کنه

خوب حالا مضراتش:
1. 10% تخفیف میده
2. برای کسایی که زیر 20 روز تاریخ انقضا دارن کار نمیکنه یعنی شما باید بازم تمدیدشون کنید (که معمولا باید 30 روز تمدید کنید که یعنی ضرر)
خوب حالا چرا اون 10% هم مزیته هم ضرر؟
سوده چون شما 10 درصد تخفیف میگیرید و ضرره چون شما 10% تخفیف نمی گیرید!
اگه نیفتاد: شما با Auto pay روشن 10% تخفیف می گیرید در صورتی که AutoPay خاموش باشه 90 روزه تمدید می کنید یعنی 20% تخفیف
خوب حالا می گید مگه چقدر تفاوتشه؟ شاید برای من که 13 تا رف دارم زیاد فرقی نکنه ولی Ultimate ها که هرکدوم 4000 تا رف دارن چی؟

خوب حالا میگید این روش باعث میشه تنبل ها معلوم بشن؟ خوب اگه AutoPay خاموش باشه شما هنوز هم می تونید از Highlight استفاده کنید و فیلتر هاشو به اندازه دلخواه تنظیم کنید

حالا اگه خاموش باشه باعث سردرگمیتون میشه؟ پیشنهاد میکنم روشنش کنید تا یکم ضرر کنید که دیگه سردرگم نشید

جمع بندی:

اینجا می رسیم به یک مساله که سلیقه و نحوه ی استراتژی کاری مشخص می کنه که Autopay روشن باشه یا خاموش!
بعضی ها می تونن Manual کار کنن ولی کسائی که نه فرصت فیلترینگ و Manage اونو دارم نه علاقه ای به اینکار دارن می تونن autopay رو روشن کنن!


نظر یادت نره دوست عزیز.....
 
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,830
  • بازدید کلی : 62,733