loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 160 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)
این لغات را به خاطر بسپارید


عضو فعال    active member
تبليغ كردن یا  انتشار دادن       Advertise
مربوط ساختن یا  پيوسته     Affiliates
موافقت                           Agreement  
دردسترس یا موجود بودن           Available
منفعت                          - سود Benefit
سال تولد                           Birth
جايزه                         BONUS   
پول نقد – دريافت كردن Cash  
كميسيون – حق العمل Commission
تاييد confirmation
كشور Country
كارت اعتباري credit card
سپردن – ذخيره كردن deposits
كسب كردن Earn
معاوضه - مبادله exchange
رايگان free
جنسيت Gender
بين المللي International
بین المللی internationally
پيوستن – عضو شدن join
مرحله - سطح Level
عضو member
عضويت membership
پرداخت شبكه اي NetPay
پيشنهاد كردن offers
فرصت Opportunity
سفارش order
پرداخت paid
يك نوع حساب ارزي PayPal
پرداخت Payment
برداشت Payout
امتياز Point
برنامه program
از گرو در اوردن Redeem
ارجاعي Referral
درخواست request
ارسال send
بالا رفتن – ترقي كردن – عضو شدن sign up
مصرف كردن – خرج كردن spend
پرداختن پول Storm Pay
وظيفه – كار task
برنده winners





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,854
  • بازدید کلی : 62,757