loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 113 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)
سوالات متداول :

چقدر میتونم درآمد داشته باشم ؟

مقدار پولی که از این روش میتونین کسب کنین به عواملی مثل نوع عضویت ، نوع تبلیغی که مشاهده میکنین ، تعداد زیرمجموعه های مستقیم و غیر مستقیمی که دارین و تعداد تبلیغاتی که زیرمجموعه هاتون مشاهده میکنن و ... بستگی داره ولی در این بین بیشترین سود رو میتونین از زیرمجموعه های مستقیمتون به دست بیارین چون هیچ هزینه ای برای شما ندارن ، پس هر چه زیر مجموعه ی بیشتری داشته باشین پول بیشتری در میارین و نمیشه مبلغ دقیقی از درامد تو این روش گفت ولی میتونین از ماشین حساب خود سایت نئوباکس استفاده کنین که مقدار درامدتون رو در صورتی که هیچ زیرمجموعه ی مستقیمی نداشته باشین تا 007209.$ محاسبه کرده.

مقدار پولی که خودتون یا زیرمجموعه هاتون میتونین از تبلیغات بسته به نوع کلیک و نوع عضویت کسب کنین تو جدول زیر اومده :



*.حداقل پولی که میتونین دریافت کنین 2$ هست و برداشت هم به محض درخواستتون یعنی در کمتر از یه دقیقه انجام میشه مگه اینکه مشکل تکنیکی برای سایت پیش بیاد.

Referral چیست ؟

یه ریفرال یا زیرمجموعه کسی هست که برای شما کار میکنه. یه زیر مجموعه هم مثل بقیه همون چیزی رو دریافت میکنه که بقیه دریافت میکنن : پول!

اما اگه یه عضوی که روی تبلیغات کلیک میکنه زیرمجموعه شما باشه ، شما هم پول دریافت میکنین.

دو نوع زیر مجموعه داریم و سه راه برای گرفتن اونها :

زیرمجموعه های مستقیم (Direct Referrals) :

افرادی که با استفاده از UserName شما به عنوان Referrer خودشون ، ثبت نام کردن.

زیرمجموعه های غیر مستقیم (Rented Referrals) :

اونایی که شما اجاره کردین.

خب ، چطور زیرمجموعه میگیرین ؟

استفاده از بنر یا لینک ارائه شده در سایت نئوباکس :

میتونین از بنز یا لینکی که سایت میده در وبلاگ یا سایتتون استفاده کنین ، وقتی کاربری روی لینک شما کلیک میکنه با UserName شما وارد سایت میشه حالا اگه اون شخص ثبت نام کنه زیرمجموعه ی مستقیم شما میشه.

صحبت :

آره صحبت ، فقط کافیه به دوست و آشناهاتون بگین که توی این سایت ثبت نام کنن و از UserName شما در فیلد Referrer استفاده کنن.

اجاره :

شما میتونین ماهیانه زیرمجموعه اجاره کنین . شما فقط زیرمجموعه هایی رو میگیرین که حداقل 10 کلیک در 5 روز گذشته کرده باشن پس میتونین اطمینان داشته باشین که اکثرشون فعالن.

هزینه اجاره برای هر زیرمجموعه در ماه رو در زیر ببینین :



شما میتونین با توجه به تعداد روز تمدید یا قابلیت پرداخت اتوماتیک (AutoPay) از تخفیفهای زیر استفاده کنین :



تعداد زیرمجموعه ای که بسته به نوع کاربریتون میتونین داشته باشین در جدول زیر اومده :



قابلیت AutoPay :

با فعال کردن این قابلیت از 15 درصد تخفیف برای هر زیر مجموعه برخوردار میشین ، توسط این قابلیت زیرمجموعه هاتون پس از اتمام زمان اجارشون به صورت اتوماتیک برای دوره ی بعدی اجاره میشن و اگه هم غیر فعال باشن به صورت اتوماتیک تعویض میشن.

بازیافت زیرمجموعه ها :

شما هر وقت که بخواین میتونین زیرمجموعه های غیر فعالتون رو با یه فعال با پرداخت مبلغ 0.07$ تعویض کنین.

کسی میتونه بجای من کلیک کنه ؟

بله کس دیگه ای هم میتونه برای شما کلیک کنه ، فقط حواستون باشه که از برنامه برای اینکار استفاده نکنین چون در صورتی که بفهمن که حتما میفهمن حسابتون رو فورا میبندن و با مشخصات قبلی دیگه نمیتونین ثبت نام کنین.

خانواده من میتونن برای خودشون اکانت داشته باشن ؟

هر کسی تو خانواده شما میتونه عضو نئوباکس بشه ولی فقط یه شرط وجود داره :

فقط یه کاربر در یه روز (دقیقا هر 24 ساعت) از یه IP و یه اکانت برای هر کامپیوتر میتونه استفاده کنه.

این یعنی اگه شما یه چند کامپیوتر داشته باشین میتونین روی هر کدومش یه اکانت داشته باشین (هر کامپیوتری یه شماره ی مخصوص روی مادربوردش داره پس نمیتونین چند اکانت روی یه کامپیوتر داشته باشین) ولی هر کدوم از این کامپیوتر ها هم باید از یه IP جداگانه استفاده کنن وگرنه اگه همشون از یه آی پی مشترک استفاده کنن در هر 24 ساعت فقط میتونین روی تبلیغات یکی از این اکانتها کلیک کنین و برای کلیک روی تبلیغات اکانت دیگه باید 24 ساعت صبر کنین.

میتونم یوزرنیمم رو عوض کنم ؟

نه نمیتونین ، همه چیزهایی که میتونین عوض کنین توی تنظیمات حسابتون هست

من پیغامی دریافت میکنم مبنی بر اینکه شما باید روی همه ی تبلیغاتتون کلیک کنین تا از زیرمجموعه هاتون سود ببرین در حالی که قبلا باید روی 4 تبلیغ کلیک میکردم ؟

سایت نئوباکس یه قانونی برای اینکه همه ی اعضاء فعال باشن گذاشته که شامل شما هم میشه.

همینطور که شما دوست دارید زیرمجموعه هاتون روی همه ی تبلیغاتشون کلیک کنن ، اجاره کننده شما هم همین انتظار رو از شما داره.

طبق اصل 3.7 Terms of Service سایت نئوباکس تعداد کلیکی که شما از زیرمجموعه هاتون دریافت میکنین مستقیما با تعداد کلیکی که شما میکنین در ارتباطه.

اگه شما در حالت Standard/pioneer حداقل روی 4 تبلیغ و در حالت Golden حداقل روی 9 تبلیغ در هر روز کلیک کنین شما همه ی کلیک هایی که زیرمجموعه هاتون کردن رو دریافت میکنین.

اگر کمتر از این مقدار کلیک کنین مثلا روی 3 تبلیغ در حالت استاندارد کلیک کنین شما فقط 3 کلیک از هر یک از زیرمجموعه هاتون رو دریافت میکنین پس یه کلیک از هر کدام از زیرمجموعه هاتون که 4 تبلیغ دیدن از دست میدین .در ضمن شما باید هر روز در زمانی که سرور این تبلیغات رو ریست میکنه (زمان فعلی سرور و زمان ریست تبلیغات در بالای صفحه ی مشاهده ی تبلیغات قرار داره) 4 یا 9 تبلیغتون رو تماشا کنین تا از زیرمجموعه هاتون سود ببرین.
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 1,835
  • بازدید کلی : 62,738