loading...
معتبرترین و با دوام ترین سایت درآمدزا Neobux

amir بازدید : 181 جمعه 11 فروردین 1391 نظرات (0)

آموزش تصویربی ساخت حساب بانکی alertpay



امروز با آموزش افتتاح حساب آلرت پای به صورت تصویری در خدمتتون هستم . افتتاح این حساب کار بسیار راحتیه !!!! با من قدم به قدم پیش برید : alertpay یک سیستم حساب بانکى الکترونیکى همانند e-gold است که کاربران زیادی از کشورمان ایران آن را قبول دارند و استفاده می کنند.از ویژگی های alertpay اینکه به ازاى هر زیرمجموعه به شما 10دلار میدهد و شما میتوانید این پول قابل برداشت بوده و آن را به راحتى از alertpay به حسابی دیگر منتقل کنید. همچنین شما می توانید با پول بدست آمده خرید اینترنتی کنید. یا توسط ویزای خود ابتدا به این شرکت پول خود را واریز و سپس خرید اینتزنتی کنید.



ابتدا برای ثبت نام روی لینك زیر كلیك كنید



یا روی بنر زیر کلیک کنید که مستقیم داخل قسمت ثبت نام شوید


  www.alertpay.com

(ممکنه ف.ی.ل.تر یا مسدود شده باشه و نیاز به ق.ی.ل.تر بشگن یا ز.ی ت.ی ام داشته باشید بهتر است برای ثبت نام از طریق ق.ی.ل.تر بشگن یا ز.ی ت.ی ام  وارد این سایت شوید تا ثبت نام شما با IP ایران نباشد)


در پستهای بعدی چندتا آدرس غ ی ل ط ر ش گ ن گذاشتم


۲-۱.پس از ورود به سایت باید در سایت یک Account بسازید. برای این کار روی Sign Up (مکان هایی که با دایره قرمز در شکل زیر مشخص شده اند) کلیک کنید.




۳-۱.پس از ورود به قسمت Sign Up :


۱. در قسمت Select your country کشور محل اقامت (اگر در ایران زندگی می کنید انگلستان یا united kingdom) را انتخاب کنید.
۲. در قسمت Choose your account type گزینه Personal Starter را انتخاب نمایید (قابل توجه حرفه ای تر ها، بعد از ایجاد به راحتی و کاملا رایگان تنها با 3 کلیک امکان ارتقای حساب هست). و در نهایت روی دکمه next Step کلیک کنید تا به مرحله بعد (شکل زیر) بروید.



اطلاعات خواسته شده را مطابق شکل تکمیل کنید.

در صورتی در مرحله قبل که کشور انگلستان را انتخاب کرده باشید تصویر فوق ظاهر می شود. اما درصورتی که کشور دیگری را انتخاب کرده باشید باید کد پستی با فرمت مناسب همان کشور را وارد کنید.

در صورتی که در مرحله قبل کشور آمریکا را انتخاب کرده باشد شکل فوق چند گزینه اضافه تر دارد که می توانید اطلاعات زیر را جایگزین کنید (بسیار مهم: توصیه می شود کشور آمریکا را انتخاب نکنید چرا که وریفای کردن حساب های آمریکا کمی سخت تر است و علاوه بر وریفای کردن از طریق موبایل نیاز به ارسال مدارک به بانک نیز دارد)
City = Los Angeles
State = CA
Zip Code = 90014
Home Telephone = 888-245-4658

در پایان رو دکمه Next Step کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید (سه شکل زیر)



در این قسمت باید آدرس ایمیل خود را بادقت تمام و به طور کامل وارد کنید. اطلاعات این قسمت بسیار مهم و حساس است و در حکم شماره حساب شما تلقی می شوند

گزینه Password جهت ورود به حسابتان کار برد دارد و گزینه Transaction PIN جهت انتقال پول در حسابتان کار برد دارد هر دوی این رمزها بسیار مهم می باشند پس خوب بخاطر بسپاریدشان



در این قسمت باید برای خود دو سوال و دو جواب امنیتی برای خود انتخاب کنید


توجه داشته باشید که پاسخ ها نباید یکسان باشند



موارد این قسمت مربوط به زمانی است که شما رمز های ورود یا پین کد انتقال خود را فراموش کرده اید در این صورت اگر بخواهید سایت به شما رمزتان را یادآوری کند سایت ابتدا از شما این دو سوال را می پرسد که شما باید به آن ها جواب بدهید.



در این قسمت گزینه NO را انتخاب کنید


در این قسمت باید دو کلمه ای را که در شکل می بینید وارد کنید توجه کنید که بین دو کلمه باید فاصله باشد. در نهایت قسمت مشخص شده را تیک دار کنید و روی دکمه Final Step کلیک کنید. در صورتی که موردی را اشتباه وارد کرده باشد به مرحله بعد نخواهید رفت و مواردی که اشتباه وارد کرده اید به همراه دلیل اشتباه به رنگ قرمز مشخص می شوند که باید اصلاح شوند و در صورت صحیح وارد کردن تمام موارد شکل زیر نمایان می شود





در نهایت برای فعال سازی اکانت خود باید به ایمیل خود رفته و روی لینک فعال سازی که از طرف سایت برای شما فرستاده شده کلیک نمایید. (دو شکل زیر)





بسیار مهم: این حساب وریفای نشده است و در یک حساب وریفای نشده اجازه برداشت یا انتقال پول ندارید از آنجا که آلرت پی ایران رو تحریم کرده شما به طور مستقیم نمی تونید حساب خودتون رو وریفای کنید این حسابی که از این طریق باز کردید فقط برای عضو شدن در سایت های کلیکی به درد می خورده و هیچ کار برد دیگه ای نداره اگه دنبال راهی می گردید که یه حساب درست و حسابی بار کنید به لینک زیر مراجعه کنید




(توجه در صورتی که کشور آمریکا رو در زمان ثبت نام انتخاب کرده باشید به عنوان کشور محل سکونت این روش به تنهایی برای وریفای کردن حساب کافی نیست و نیاز به ارسال مدارک به بانک نیز می باشد.)

وارد اکانت الرت پی خود شوید و روی قسمت وریفای شوید Become verified کلیک کنید (تصویر زیر)





بعد از اون وارد قسمت وریفای کردن حسابتون می شید روی گزینه وریفای شوید BECAME VERIRIED کلیک کنید (در شکل زیر با دایره قرمز مشخص شده)



2 قسمت وجود داره (شکل زیر)

یکی از طریق کریدیت کارت

دیگری از طریق موبایل که باید این گزینه را انتخاب و روی دکمه Next کلیک کنید



سپس یکی از شماره موبایل ها ای که موقع ساخت اکانت آلرت پی داده بودید رو انتخاب کنید (بهتره موقع ساخت اکانت، کشوری رو انتخاب کنید که یک قوم یا آشنایی در آن کشور داشته باشید تا شماره موبایل اونو بدید)

توجه شماره موبایل ایران و دیگر کشور های تحریم را نمیتونید بدید

در صورتی که نیاز به این دارید که شماره ای رو که موقع ثبت نام داده اید عوض کنید روی گزینه click here کلیک کنید و شماره جدید رو وارد کنید و دوباره مراحل بالا رو بیاید



next رو بزنید؛ پین کد که یک عدد 3 رقمی هست برای اون موبایلی که شمارش رو انتخاب کرده بودید به سرعت فرستاده خواهد شد

بعد صاحب موبایل باید اون را برای شما بخونه و شما كد را در قسمت Submit User وارد کنید و کلید Submit رو بزنید.

 تبرک میگم شما یک اکانت وریفای شده آلرت پی دارید



نظر یادتون نره .......


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان راستش سایتهای زیادی رو دیدم و همشون یجورایی جالب نبودن و مطالبشون دسته بندی نبودن یا کمبو مطلب داشتن ولی من اومدم برای شما این سایت را طراحی کردم که همه نیازهای دوستان رو بر طرف کنه مثلا اول از همه آموزش افتتاح حساب توی بانکهایی مث لیبرتی و پی پال و okpayو پرفکت مانی و گلد مانی و ......... با آموزش تصویری قرار دادم توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!! بعدش اومدم سایتهایی که scam یا کلاهبردار نباشن یا مشکلات ی نداشت باشن مثل neobux که نمونه برتر سایتهای ptcاست را بصورت تصویری قرار دادم و سایتهای hyip یا سرمایه گذار که سلطان اون forex میباشد را در سایت + آموزش تصویری از نرم افزار و محیط کار و پول درآوردن و..... قرار دادم من فقط بخاطر شما این سایت را قرار دادم و شما گرفتار سایتهای کلاهبردار نشوید توجه:هر کسی که از لینک من در 7 تا از لینکهای من عضو شود و اکانت همراه با ایمیل برایم بفرسته من در ازای اون اکانت وتی اااااننننن براش قرار میدم حالا بگید سایتم خب نیس!!!!!!!!!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    راهنمای سایت

    جستجو در وبلاگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 1,800
  • بازدید کلی : 62,703